Daewoo-Mangalia Heavy Industries

Introducere | Mesajul Presedintelui Companiei | Facilitati | Management Integrat | Mediu
Ultimile livrari | Proiecte Livrate
2017

27/10/2017    Livrarea proiectului Nr. 5018






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2m
Pescaj: 15 m

SUS

21/08/2017    Livrarea proiectului Nr. 5020






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:48 m
Lungime totala:274 m
Inaltime:23.7m
Pescaj: 17 m

SUS

28/07/2017    Livrarea proiectului Nr. 5017






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2m
Pescaj: 15 m

SUS

29/05/2017    Livrarea proiectului Nr. 5016






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2m
Pescaj: 15 m

SUS

15/05/2017    Livrarea proiectului Nr. 5019






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:48 m
Lungime totala:274 m
Inaltime:23.70 m
Pescaj: 17 m

SUS

05/04/2017    Dubla ceremonie de botez a proiectelor 5014 "SOLA TS" si 5016 "TS OSLO"

  La Daewoo Mangalia Heavy Industries a avut loc miercuri, 5 aprilie, dubla ceremonie de botez a navelor "SOLA TS" si "OSLO TS".
  Botezul a avut loc in prezenta lui Tae Jin Hwang, presedintele DMHI, a fondatorului Grupului Tsakos, Capitan Panagiotis Tsakos, presedintelui TEN, Nikolaos Tsakos, ambasadorului Greciei in Romania, Vassilis Papadopoulos, a ambasadorului Romaniei in Grecia, Lucian Fatu, a ambasadorului Coreei in tara noastra, Kim Eun-Joong, precum si a peste 100 de invitati de peste hotare, dar si a angajatilor Daewoo Mangalia, care au reusit sa livreze navele armatorului intr-un timp record.
  Cele doua petroliere fac parte din clasa "de gheata" ("ice-class"), ele urmand sa pluteasca pe marile deloc prietenoase din nordul continentului. Evenimentul de miercuri reprezinta un motiv de mandrie pentru angajatii Daewoo Mangalia, navele ce si-au primit botezul fiind dotate cu cele mai noi si mai moderne sisteme de navigatie, siguranta si confort.
   Cele doua nave sunt identice cu "surorile" lor, care plutesc, deja, pe marile si oceanele lumii.
   Ca de fiecare data, presedintele TEN, Nikolaos Tsakos, a tinut sa felicite echipa de la Daewoo Mangalia pentru profesionalismul si rapiditatea cu care a reusit sa livreze navele grupului pe care il conduce: "Mi-as fi dorit ca si la noi, acasa, in Grecia, sa beneficiem de astfel de performante in domeniul constructiei navale. Desigur, pe aceasta cale, va indemn sa continuati pe drumul inceput, cel al performantei, avand intreaga noastra sustinere. Va multumesc, atat conducerii Daewoo Mangalia, cat si angajatilor societatii, pentru toate eforturile depuse".
  Nasele de botez ale celor doua nave au fost, pentru "OSLO" dr. Irene Saraglou-Tsakos si Maria Dagli, iar pentru "SOLA" - Glykeria Volika-Tsakos si Lucia Fatu. "Fie ca Dumnezeu sa binecuvanteze acest vapor si pe marinarii sai!", au urat nasele de botez ale celor doua nave.
   Cele doua petroliere au fost construite sub supravegherea reprezentantilor Clasei Det Norske Varitas - Germanischer Lloyd.
   Ambele sunt nave de tip tank petrolier, de 112.108 TDW, au o lungime de 249,90 metri, o latime de 44 metri si o adancime de 21,20 metri.
  Contractul pentru "SOLA TS" a fost semnat pe 10 decembrie 2013, iar startul debitarii a fost dat pe 28 septembrie 2015, punerea chilei pe 30 octombrie acelasi an, iar lansarea la apa a avut loc pe 22 ianuarie 2017.
  Contractul pentru "OSLO TS" a fost semnat pe 26 februarie 2014, startul debitarii a fost dat pe 19 octombrie 2015, iar punerea chilei si lansarea la apa au avut loc pe 5 noiembrie 2015 si, respectiv, pe 26 martie 2017.


TOP

05/04/2017    Livrarea proiectului Nr. 5014






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

10/02/2017    Livrarea proiectului Nr. 5015






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

16/01/2017    Livrarea proiectului Nr. 5023






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS
2016

28/11/2016    Livrarea proiectului Nr. 5013






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

12/10/2016    Livrarea proiectului Nr. 5012






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

12/08/2016    Livrarea proiectului Nr. 5011






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

11/06/2016    Livrarea proiectului Nr. 1061






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:45 m
Lungime totala:292 m
Inaltime:24.7 m
Pescaj: 18.2 m

SUS

27/06/2016    Livrarea proiectului Nr. 5010






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.9 m
Inaltime:24.7 m
Pescaj: 15 m

SUS

26/05/2016    Livrarea proiectului Nr. 1060






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:45 m
Lungime totala:292 m
Inaltime:24.7 m
Pescaj: 18.2 m

SUS

09/05/2016    Livrarea proiectului Nr. 4098






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:48.4 m
Lungime totala:299.99 m
Inaltime:24.8 m
Pescaj: 14.5 m

SUS

21/04/2016    Livrarea proiectului Nr. 5009






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.90 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

26/02/2016    Livrarea proiectului Nr. 4097






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:48.4 m
Lungime totala:299.99 m
Inaltime:24.8 m
Pescaj: 14.5 m

SUS

05/02/2016    Livrarea proiectului Nr. 1059






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:45 m
Lungime totala:292.00 m
Inaltime:24.7 m
Pescaj: 18.2 m

SUS
2015

12/12/2015    Livrarea proiectului Nr. 5008






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.90 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

22/09/2015    Livrarea proiectului Nr. 5007






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.90 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

18/09/2015    Livrarea proiectului Nr. 4096






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:48.4 m
Lungime totala:299.99 m
Inaltime:24.8 m
Pescaj: 14.5 m

SUS

18/09/2015   Ceremonia de botez a proiectului Nr. 4096 " CMA CGM URUGUAY "

   Ceremonia de botez a navei a avut loc vineri,18 septembrie 2015,in prezenta reprezentantilor de rang inalt ai Armatorului, al Top
Management-ului DMHI si ai reprezentantilor societatii de clasificare Lloyd's Register.
   Indatoririle de nasa au fost indeplinite cu succes de doamna Trine Storm. Cu o lungime de 299,99 m,latime de 48,4 m si un pescaj de 14,5 m, acest port container reprezinta cea mai mare nava de acest tip construita pana in prezent in zona Marii Negre si a Marii Mediterane.
   Nava, care poarta numele "CMA CGM URUGUAY", a fost construita sub supravegherea societatii de clasificare Lloyd's Register si va naviga sub pavilion Monrovia/Liberia.
   Nu numai dimensiunile sale,dar si dotarile tehnice de ultima generatie prezente la bord au fost provocarile cu care s-au confruntat constructorii navali din compania noastra,provocari carora acestia le-au facut fata cu succes.
   Daewoo Mangalia Heavy Industries si Capital Ship Management Corporation au incheiat contractul pentru constructia acestei serii de portcontainere pe 16 mai 2013.





SUS

20/06/2015   Ceremonia de botez a proiectului Nr. 5006 " AGIOS GERASIMOS "

   Ceremonia de botez a navei a avut loc pe 20 Iunie 2015,desfasurandu-se intr-un cadru restrans in prezenta Armatorului,al Top Management-ului DMHI si al reprezentantilor societatii de clasificare American Bureau of Shipping.
   Cu o lungime de 249,90 m,latime de 44 m si un pescaj de 15 m,aceasta reprezinta prima nava destinata transportului de produse petroliere,construita in santierul DMHI.
   Nava, care poarta numele "AGIOS GERASIMOS", a fost construita sub supravegherea societatii de clasificare American Bureau of Shipping si va naviga sub pavilion Valletta/Malta.
   Daewoo Mangalia Heavy Industries si Eastern Mediterranean Maritime au incheiat contractul pentru constructia acestor nave de tip tanc de produse petroliere in anul 2013.





SUS

19/06/2015    Livrarea proiectului Nr. 5006






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:44 m
Lungime totala:249.90 m
Inaltime:21.2 m
Pescaj: 15 m

SUS

10/06/2015    Livrarea proiectului Nr. 4095






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:48.4 m
Lungime totala:299.99 m
Inaltime:24.8 m
Pescaj: 14.5 m

SUS

05/06/2015   Ceremonia de botez a proiectului Nr. 4095 " CMA CGM AMAZON "

   Ceremonia de botez pentru proiectul 4095, a avut loc pe data de 5 Iunie 2015, in prezenta reprezentantilor de rang inalt ai Armatorului,al Top Management-ului DMHI si al reprezentantilor societatii de clasificare Lloyd's Register.
   De asemenea, mentionam ca aceasta ceremonie a fost una inedita, fiind prima data de la infiintarea companiei noastre cand o nava este botezata si binecuvantata concomitent de doua nase, distinsele doamne Cristina Manolescu si Olga Terentieva.
   Nava, care poarta numele "CMA CGM AMAZON", a fost prima nava din seria de patru nave cu o capacitate de 9,100 TEU care sunt destinate transportului de containere.Cu o lungime de 299,9 m, latime de 48,4 m si un pescaj de 14,5 m, acest portcontainer reprezinta cea mai mare nava de acest tip construita pana in prezent in zona Marii Negre si a Marii Mediterane.
   Daewoo Mangalia Heavy Industries si Capital Ship Management Corporation au semnat contractul pentru constructia acestei serii de 4 portcontainere pe 16 mai 2013.





SUS
2014

30/10/2014    Livrarea proiectului Nr. 6011






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:27 m
Lungime totala:141.6 m
Inaltime:14.35 m
Pescaj: 8.30 m

SUS

27/08/2014   Ceremonia de botez a proiectului Nr. 4402 " Hoegh Jeddah "

   Ceremonia de botez pentru proiectul 4402 a avut loc miercuri 27 August 2014, in incinta Daewoo Mangalia Heavy Industries.
   Doamna Martin Vice Holter, director executiv a Hoegh Capital Partner si al Hoegh Autoliners, a indeplinit cu succes indatoririle de nasa.
   Ceremonia organizata de santierul nostru , a gazduit cu deosebita onoare invitatii de seama precum : domnul Leif Hoegh - presedintele consiliului de administratie al companiei Hoegh Autoliners, domnul Lars Solbakken si domnul Eirik Eide , reprezentatii companiei navlositoare si autoritati locale importante .
   Organizarea evenimentului a fost un real succes,fiind denumit drept un evenimentde prima clasa conform declaratiilor date de catre reprezentantii armatorului si ai navlositorului.





SUS

18/07/2014    Livrarea proiectului Nr. 6010






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:27 m
Lungime totala:141.6 m
Inaltime:14.35 m
Pescaj: 8.30 m

SUS

16/05/2014   Ceremonia de botez a proiectului Nr. 4401 " Hoegh Jacksonville "

   Vineri 16 mai 2014 in cadrul unei ceremonii de botez organizata in Hamburg Germania, a fost botezata cu succes nava   "Hoegh Jacksonville"    ultimul transportator auto intrat in flota Hoegh Autoliners.
   Doamna Doris Trunzer, sotia domnului Mario Trunzer- Director Comercial al LIEBHERR Werk-Ehingen GmbH, a indeplinit indatoririle de
   Nasa de Botez.
   Ceremonia a fost gazduita de Hoegh Autoliners cu participarea a 210 invitati in terminalul Hamburg Cruise unde a avut loc evenimentul.
   Hoegh Jacksonville este primul proiect din doua nave - surori cu capacitatea de 6,500 de unitati, construit de Daewoo Mangalia Heavy Industries.    Ambele nave urmeaza sa fie livrate in acest an catre Hoegh Autoliners, fiind utilizate printr-un charter bareboat pe termen lung de proprietarii
   navelor- Ocean Yield As.
   Contractul de constructii noi pentru proiectele 4401 si 4402 a fost semnat pe 7 septembrie 2012.





SUS

30/04/2014    Livrarea proiectului Nr. 4401 " Hoegh Jacksonville "







Nava are urmatorele caracteristici:
Deplasment:6.500 CEU
Latime:32.26 m
Lungime totala:199.90 m
Inaltime:32.95 m
Pescaj: 10 m

SUS

31/03/2014    Livrarea proiectului Nr. 4094 "CSAV TYNDALL"







Nava are urmatorele caracteristici:
Deplasment:8.600 TEU
Latime:48.4 m
Lungime totala:299.9 m
Inaltime:24.8 m
Pescaj: 14.50 m

SUS
2013

30/12/2013    Livrarea proiectului Nr. 6008






Nava are urmatorele caracteristici:
Latime:27 m
Lungime totala:141.6 m
Inaltime:14.3 m
Pescaj: 8.30 m

SUS

20/12/2013    Livrarea proiectului Nr. 4093 "CSAV TRANCURA"







Nava are urmatorele caracteristici:
Deplasment:8.600 TEU
Latime:48.4 m
Lungime totala:299.9 m
Inaltime:24.8 m
Pescaj: 14.50 m

SUS

23/09/2013    Livrarea proiectului Nr. 4092 "CSAV TRAIGUEN"







Nava are urmatorele caracteristici:
Deplasment:8.600 TEU
Latime:48.4 m
Lungime totala:299.9 m
Inaltime:24.8 m
Pescaj: 14.50 m

SUS

28/06/2013    Livrarea proiectului Nr. 4091 "CSAV TOCANAO"







Nava are urmatorele caracteristici:
Deplasment:8.600 TEU
Latime:48.4 m
Lungime totala:299.9 m
Inaltime:24.8 m
Pescaj: 14.50 m

SUS

24/04/2013    Livrarea proiectelor STX OSV Tulcea

Proiecte Cumparator Tara Clasa Tipul navei
Dimensiuni
Livrare
7017 STX OSV Tulcea S.A. Romania BV Corp de nava pentru 15000/9500 TLC
Doc Plutitor
151.2 x 40.0 x 5.0 m
15 Februarie 2013
6007 STX OSV Tulcea S.A. Romania DNV Corp de nava pentru OSCV
Corp
120.8 x 110.8 x 22.0 x 9.0
14 Martie 2013
6009 STX OSV Tulcea S.A. Romania DNV Corp de nava pentru OSCV
Corp
120.8 x 110.8 x 22.0 x 9.0
24 Aprilie 2013

SUS

08/01/2013    Livrarea proiectului Nr. 1058 "DARYA DEVI"



Nava are urmatoarele caracteristici:
Capacitate:82,000 TDW
Latime:32.26 m
Lungime totala:229 m
Inaltime:20.20 m
Pescaj: 14.50 m

SUS
2012

16/08/2012   Dubla ceremonie de botez a proiectelor 1057 "DARYA RADHE" si 1058 "DARYA DEVI" si
                      Livrarea Pr. Nr.1057

Dubla ceremonie de botez pentru proiectele 1057 "DARYA RADHE" si 1058 "DARYA DEVI",a avut loc joi 16 august 2012, in incinta santierului Daewoo Mangalia Heavy Industries in prezenta a aproximativ 100 de participanti.
Indatoririle de nasa pentru proiectul 1057 au fost indeplinite cu succes de doamna Radhe Chellaram, iar pentru 1058 de doamna Durga Chulani. Au fost invitati si am fost onorati de prezenta reprezentantilor clientului KC Maritime, ai societatii de clasificare, reprentanti ai Ministerului Economiei si ai administratiei locale.

Dintre invitati mentionam:

Dl. Sham Chellaram- Presedinte al KC Maritime Ltd. insotit de familie;
Dl. Felix Ulbrich- Vice presedinte / sef sucursala Deutsch Bank;
Dl. Francis Liu- Director Registru Hong Kong;
Dl. John Rowley- Presedinte Sucursala Lloyd’s Register Asia Pacific;
Dl. Mihai Alexandru Voicu- Ministru delegat Mediul de Afaceri;
Dl. Radu Cristian- primarul Municipiului Mangalia;
Dl. Ioan Griguta- Director Santierul Naval 2 Mai.

Contractul de constructii noi, pentru proiectele 1057 si 1058, a fost semnat pe data de 29 aprilie 2011.
In perioada 2011-2012 in afara de cele doua proiecte construite in incinta DMHI,au fost livrate de DSME armatorului KC Maritime inca 3 nave de 82000 DWT : Darya Ma,Darya Gayatri si Darya Lok.





Nava are urmatoarele caracteristici:
Capacitate:82,000 TDW
Latime:32.26 m
Lungime totala:229 m
Inaltime:20.20 m
Pescaj: 14.50 m


SUS

10/07/2012    Livrarea proiectului Nr. 1056 "NAIAS"



Nava are urmatoarele caracteristici:
Capacitate:82,000 TDW
Latime:32.26 m
Lungime totala:229 m
Inaltime:20.20 m
Pescaj 14.50 m

SUS

24/05/2012    Livrarea proiectului Nr. 1054 "IOLI"



Nava are urmatoarele caracteristici:
Capacitate:82,000 TDW
Latime:32.26 m
Lungime totala:229 m
Inaltime:20.20 m
Pescaj 14.50 m

SUS

20/05/2012    Ceremonia de botez a proiectului Nr. 1054 "IOLI"

    Ceremonia de botez pentru proiectul 1054 – „IOLI” a avut loc duminica 20 mai 2012, in incinta Daewoo Mangalia Heavy Industries in prezenta    a aproximativ 70 de participanti.
    Indatoririle de nasa a evenimentului au fost indeplinite cu succes de domnisoara Julie Verikiou.
    La ceremonie au participat reprezentanti ai armatorului LARUS, ai clasei NIPPON KAIJI KYOKAI si reprezentanti ai DMHI.
    Contractul de constructii noi pentru proiectul 1054, a fost semnat pe data de 21 mai 2010, fiind lansat in executie pe 4 aprilie 2011.





SUS

02/05/2012    Livrarea proiectului Nr. 1055 "PEGASUS"



Nava are urmatoarele caracteristici:
Capacitate:82,000 TDW
Latime:32.26 m
Lungime totala:229 m
Inaltime:20.20 m
Pescaj 14.50 m

SUS

23/04/2012    Dubla ceremonie de botez a proiectelor 1055 "PEGASUS" si 1056 "NAIAS"

    Dubla ceremonie de botez pentru proiectele 1055 "PEGASUS" si 1056 "NAIAS ", a avut loc luni 23 aprilie 2012, in incinta santierului nostru.
    Indatoririle de nasa a proiectului 1055 au fost indeplinite cu succes de doamna Natalia Sfica, iar pentru proiectul 1056 au fost indeplinite de     doamna Vera Sfika.
    La ceremonie au participat invitati din partea armatorului Dalnave, clasei Bureau Veritas si reprezentanti ai DMHI.
    Contractele de constructii noi pentru aceste proiecte , au fost semnate pe data de 25 octombrie 2010.




SUS

15/03/2012    Ceremonia de botez si livrarea proiectului Nr. 1053 "LITO"

    Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 1053 – „LITO” a avut loc vineri 9 martie 2012, in incinta Daewoo Mangalia Heavy Industries in prezenta a aproximativ 144 de participanti.
    Indatoririle de nasa a evenimentului au fost indeplinite cu succes de domnisoara Iro Kondyli.
    La ceremonie au participat reprezentanti ai armatorului LARUS, ai clasei BUREAU VERITAS si reprezentanti ai DMHI.
    Contractul de constructii noi pentru proiectul 1053, a fost semnat pe data de 21 mai 2010, fiind lansat in executie pe 14 februarie 2011.



Nava are urmatoarele caracteristici:
Capacitate82,000 TDWLatime32.26 m
Lungime totala229 mInaltime20.20 m


SUS

17/02/2012    Livrarea Proiectului nr. 4087 "MSC VIGO"



5.550 TEU Portcontainer
Proiectul Nr. 4087
Cumparator:Reedei Claus - Peter Offen (GmbH & Co.) KG
Livrat:Februarie 17, 2012

SUS

20/01/2012    Aniversare — Comunicat de Presa

    La data de 22 Ianuarie 2012, Daewoo Mangalia Heavy Industries S.A. (DMHI) aniverseaza 15 ani de la constituirea sa, in urma contributiei Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (Republica Coreea) si a santierului Naval „2 Mai” S.A. Mangalia.
    Inca de la momentul fondarii sale, DMHI s-a pozitionat ca cel mai important santier naval din Romania, determinand prin dinamica dezvoltarii si cresterii sale, prin atitudinea deschisa si transparenta fata de celelalte societati de profil din tara, o evolutie economica benefica si sustinuta a industriei navale din Romania.     De-a lungul istoriei sale, DMHI s–a transformat dintr-un constructor specializat pe constructia de corpuri de nave de dimensiuni mici si medii pentru santierele navale din vestul Europei, intr-unul dintre cele mai reprezentative societati din domeniu de pe intreg continentul, capabil sa realizeze produse de inalta tehnologie „la cheie”, garantand in mod direct armatorilor, parametrii tehnico-economici ai produselor realizate.
    In cei 15 ani de activitate neintrerupta, societatea noastra a livrat un numar total de 148 nave noi avand capacitatile cuprinse intre 3,000 si 180,000 tdw, intre 750 TEU si 5905 TEU, detinand recordurile pentru cele mai mari nave de tip vrachier si portcontainer realizate vreodata in Romania, detinand certificarile pentru Sistemul de Management Integrat ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 pentru calitate, mediu, siguranta si sanatate in munca.
   Pe langa produsele noi mai sus mentionate, societatea noastra a livrat un numar de 323 proiecte de reparatii si conversii nave, activitate reluata la finele anului trecut, dupa o pauza de aproape 4 ani in care afacerile s-au concentrat exclusiv pentru sectorul de constructii nave noi.
    Chiar daca recesiunea economica la nivel mondial se reflecta determinant in activitatea societatii incepand cu anul 2008, dificultati financiare si de portofoliu se fac simtite atat la nivelul rezultatelor economice, cat si in moralul angajatilor, conducerea executiva a societatii este increzatoare ca alaturi de eforturile administratiei si angajatilor se vor afla si actionarii societatii, creandu-se astfel premisele depasirii efectelor negative ale crizei si stabilizarea economica a societatii.
    La acest moment aniversar, cinstim totodata memoria acelor fondatori care au trecut in nefiinta, dar care vor ramane vesnic in amintirea colectiva a DMHI prin contributiile lor determinante:
  • Stefan Musat – Director general SN 2 Mai
  • Nicusor Traistaru – Vicepresedinte of DMHI (1997 – 1999)
  • Yeol Ho Lee – Director Management Unit DMHI (1997 – 2000)
  • Doru Gologan – Directorul Fondului Propietatii de Stat
  • Andrei Cojocaru – IPCM Bucharest, proiectant general al santierului naval
    Administratia societatii apreciaza si multumeste in acelasi timp angajatilor sai pentru eforturile si sacrificiile asumate alaturi de conducerea si sindicatul societatii in aceasta perioada dificila, asigurandu-i de buna sa credinta in actiunile viitoare care sa stabilizeze si sa asigure continuitatea contributiilor DMHI pentru intreaga comunitate din care face parte cu mandrie.
SUS

04/01/2012    Livrarea Proiectului Nr. 4086 "MSC CORUNA"



5,550 TEU Portcontainer
Proiectul Nr. 4086
Cumparator:Reedei Claus - Peter Offen (GmbH & Co.) KG
Livrat:Ianuarie 04, 2012

SUS
2011

21/11/2011    Livrare Proiect Nr. 4085 "MSC CADIZ"



5,550 TEU Portcontaine
Proiect mr. 4085
Cumparator:Reedei Claus - Peter Offen (GmbH & Co.) KG
Livrat:Noiembrie 21, 2011

SUS

15/11/2011    Ceremonia de botez pentru proiectul Nr. 6004 "FAIRPLAY–32"

   Ceremonia de botez pentru proiectul 6004 – „FAIRPLAY–32” a avut loc luni 14 noiembrie 2011, in incinta santierului Daewoo Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 50 de participanti.
    Indatoririle de nasa a evenimentului mai sus mentionat au fost indeplinite cu succes de doamna Ursula Biernoth.
    La ceremonie au participat reprezentanti ai armatorului Triton Shipholding , ai clasei Lloyd Register‘s si reprezentanti DMHI.
    Contractul de constructii noi pentru proiectul 6004 a fost semnat pe data de 17 iulie 2007.

    Enumeram mai jos principalele caracteristici ale acestui proiect:

Proiectul 6004
Tip NavaAnchor Handling TugboatSocietate de clasificareLloyd's Register
CapacitateAHT 100 Ton Bollard PullSpeed14.0 knots
Lungime Maxima48,875 mInaltime7 m
Latime13,8 mPescajt6.2 m
Motor PrincipalMAN-B&W 6L32/40x2set


TOP

31/10/2011    Livrarea Proiectului nr. 4084 "MSC MADRID"



5,550 TEU Portcontainer
Proiectul Nr. 4084
Cumparator:Reedei Claus - Peter Offen (GmbH & Co.) KG
Livrare:Octobrie 31, 2011

SUS

24/09/2011    Let's do it Romania – Curatarea Romaniei de gunoaie intr-o singura zi

    Sambata 24 septembrie 2011 s-a desfasurat a doua editie a campaniei "Let's do it Romania – Curatenie in toata tara intr-o singura zi", care s-a dovedit a fi cel mai mare proiect de implicare sociala din tara.
    Daca anul trecut compania noastra se alatura cu pasi timizi acestui proiect national, anul acesta am fost mai increzatori iar acest lucru a atras mai multi oameni care sa ne sustina in derularea campaniei. Astfel, am reusit sa adunam un numar mult mai mare de angajati DMHI si subcontractori, care au venit insotiti de familiile si prietenii lor. De asemnenea, datorita initiativei unora dintre angajatii nostri, au fost implicati in aceasta actiune si tinerii din Asociatia Destiny Mangalia, elevi de la Scoala Generala Gala Galaction dar si alti localnici care impartasesc aceeasi grija pentru mediul inconjurator.
    Cu totii si-au exprimat dorinta de a participa alaturi de DMHI si la viitoarele actiuni de voluntariat. Pe principiul "unde-s multi, puterea creste", am primit cu bratele deschise initiativa si entuziasmul lor, si astfel am reusit sa formam o echipa mult mai mare de voluntari si sa acoperim trei zone importante ale Mangaliei, rspectiv: Olimp (padure si plaja), Neptun–Popasul Caprioarelor si Insula Mangalia..
    Impreuna am reusit sa strangem aproximativ 450 de saci de 120 de litri de deseuri. La fel ca si anul trecut, ne putem mandri cu spiritul civic de care au dat dovada angajatii DMHI, ca locuitori ai comunitatii Mangalia si speram ca anul viitor vom avea de curatat mai putine zone.
   Ziua Nationala a Curateniei s-a incheiat, le multumim tuturor colegilor nostri si localnicilor care au participat alaturi de noi la aceasta actiune, dar si celor care doar ne-au sustinut. Le multumim de asemenea micutilor participanti la aceasta actiune, elevi ai scolilor generale si liceelor care au fost insotiti de cadrele didactice si parintii lor, majoritatea angajati ai DMHI.
    Acum nu ne ramane decat sa MENTINEM si sa nu uitam ca responsabilitatea sociala trebuie sa devina un mod de viata pentru fiecare dintre noi!
    La aceasta actiune au participat:
  • Top Management: Iorga Vasile;
  • Divizia Production Control: Plesoiu Ion, Dan Mihalcea, Munteanu Elena Dana;
  • HSE Office: Gemal Memetcea + 2 persons, Carmen Ghioca + 1 person, Adrian Pancrat, Alexe Eliss, Serban C-tin, Stoian Valentin, Blebea Ionel, Marin Darac;
  • Hull Design: Dana Niculcea, Pirvu Bogdan, Minca Andrei, Badea Claudiu, Ifrim Marinica, Balint Vasile,Sofian Daniel, Carmen Hanganu, Petea Gheorghe;
  • Integrated & Basic Design: Gabi Colesniac + 1 person, Razvan Tanase,Luca Adelina;
  • Divizia Indoor: Dana Gradinaru, Petre Codrescu;
  • Divizia Preoutfitting/Operational & Innovation Team: Catargiu Nicolae;
  • Corporate Innovation Office: Izabela Alina Rusu +1 person, Mihaela Marin, Galina Butunoiu + 1 person, Florin Tutan, Mihai Suciu;
  • Production & Strategy Plann: Adrian Ilie + 3 persons, Doina Iordache;
  • Divizia HRM & GA: Teodorescu Petre, Pintilie Georgiana.

  • TOP

    16/09/2011    Livrarea Proiectului Nr. 4083 "MSC BARCELONA"



    5.550 TEU Portcontainer
    Proiect Nr. 4083
    CumparatorReedei Claus - Peter Offen (GmbH & Co.) KG
    Livrare:Septembrie 16, 2011

    SUS

    12/08/2011    Vizita Presedintelui Romaniei in DMHI - Comunicat de presa

        Astazi, 12 August 2011, Daewoo Mangalia Heavy Indutries SA a fost onorata de vizita Presedintelui Romaniei.
        Vizita se inscrie in contextul interesului constant al institutiei prezidentiale fata de sectorul productiv - sector apreciat drept un factor stabil si ferm pentru economia Romaniei.
        Daewoo Mangalia Heavy Industries SA este un exportator important si in contextul economic actual, reprezinta un factor de stabilitate sociala si economica al intregii comunitati locale a municipiului Mangalia.
        Santierul Naval de la Mangalia a prezentat stadiul actual al eforturilor conducerii executive privind recastigarea competitivitatii fata de concurenta din Orientul Extrem (China, Republica Coreea) pentru industria navala, alaturi de strategiile proprii de implicare in noi afaceri emergente pentru care actionarul strain al DMHI detine competente si capacitate de suport tehnic si tehnologic, echilibrand astfel portofoliul de comenzi fata de capacitatile fizice si infrastructura detinute de societatea de la Mangalia.
        Un alt punct de interes a fost reprezentat de intentiile de contributii viitoare ale actionarilor societatii la capitalul social al DMHI, care sa conduca intr-un termen ce urmeaza a fi definit in baza unor viitoare negocieri, la un echlibru financiar si juridic stabil al societatii mixte.
        Aceste actiuni comune ale actionarilor si executivului societatii vor trebui sa fie negociate si implementate pana la mijlocul lunii noiembrie 2011.
        Imediat ce masurile de sprijin vor fi stabilite, orice informatii suplimentare pe care le vom aprecia ca fiind de interes public le vom aduce la cunostinta opiniei publice prin mass-media.

    Daewoo Mangalia Heavy Industries SA


    SUS

    06/07/2011    Livrarea Proiectului Nr. 1050 "ANANGEL MARINER"

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 1050
    Tip NavaVrachierClasificareBureau Veritas
    Capacitate180,000 DWTViteza15.4 noduri
    Lungime292.0 mDepth24.7 m
    Latime45.0 mPescaj18.2 m
    MotorB&W 6S70MC-C7

    SUS

    17/06/2011    Ceremonia de botez pentru proiectul Nr. 6003 "Fairplay-33"

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 6003 – „FAIRPLAY–33” a avut loc pe data de 16 iunie 2011, in incinata santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 50 de participanti.
        Indatoririle de nasa a evenimentului mai sus mentionat au fost indeplinite cu succes de doamna Madalina Balan.
        Contractul de constructii noi pentru proiectul 6003 a fost semnat pe data de 17 iulie 2007 cu Fairplay Towage Schleppdampfschifss-Reederei.

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 6003
    Tip NavaAnchor Handling TugboatSocietate de clasificareLloyd's Register
    CapacitateAHT 100 Ton Bollard PullSpeed14.0 knots
    Lungime Maxima48,875 mInaltime7 m
    Latime13,8 mPescajt6.2 m
    Motor PrincipalMAN-B&W 6L32/40x2set

    SUS

    10/06/2011    Ceremoia de botez si livrarea proiectului Nr. 4082 "MSC ALICANTE"

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4082 – „MSC ALICANTE” a avut loc pe data de 7 iunie 2011, in incinata santierului Daewoo–Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 35 de participanti.
        Indatoririle de nasa a evenimentului mai sus mentionat au fost indeplinite cu succes de doamna Stephanie Weber, Manager de Proiect Tranzactii si Valori in cadrul Commerzbank Germania.
        Contractul de constructii noi pentru proiectul 4082 a fost semnat pe data de 17 octombrie 2007 cu Reederei Claus Peter- Offen.



    Project 4082
    Tip NavaPort containerClassificationGermanischer Lloyd
    Capacitate5,550 TEUViteza23.2 noduri
    Lungime maxima270.40 mInaltime21.70 m
    Latime40,0 mPescaj13.5 m
    Motor principalB&W 7K98MC-C7


    SUS

    10 / 03 / 2011    Livrarea Proiectului Nr. 1051 "CPO ASIA"



    180,000 DWT Vrachier
    Proiect Nr. 1051
    Cumparator:Reedei Claus - Peter Offen (GmbH & Co.) KG
    Claus - Peter Offen Nulkschiffeederei
    Livrare:March 10, 2011

    SUS

    17 / 01 / 2011    Livrarea Proiectului nr. 1048 "ANANGEL SEAFARER"

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiect 1048
    Tip NavaVrachierClasificareBureau Veritas
    Capacitate180,000 DWTViteza15.4 noduri
    Lungime292.0 mInaltime24.7 m
    Latime45.0 mPescaj18.2 m
    MotorB&W 6S70MC-C7

    SUS
    2010

    14 / 10 / 2010    Livrarea Proiectului nr. 1045 "IAN M"

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiect 1045
    Tip NavaVrachierClasificareBureau Veritas
    Capacitate180,000 DWTViteza15.4 noduri
    Lungime292.0 mInaltime24.7 m
    Latime45.0 mPescaj18.2 m
    MotorB&W 6S70MC-C7

    SUS

    25 / 09 / 2010 "Daewoo pune umarul la curatarea Romaniei de deseuri!"


    "Daewoo pune umarul la curatarea Romaniei de deseuri!"

       

    Va multumim tuturor salariatilor Daewoo Mangalia Heavy Industries, care au sustinut acest proiect si au facut curatenie in 25 septembrie. We Did It, Romania!


        Incepand cu 1997, Daewoo-Mangalia Heavy Industries s-a remarcat ca sursa cu potential insemnat in domeniul constructiei de nave, conversiei si reparatiilor, datorita localizarii geografice favorabile, facilitatilor, tehnologiei Daewoo avansate, unui program de investitie dezvoltat si expertilor romani si coreeni care fac parte din echipa. Toate acestea prin imbunatatiri continue in productivitate si mentinerea standardelor ridicate.

        Obiectivele principale ale Daewoo Heavy Industries sunt centrate in continuare pe caracteristici tehnologice, mai precis, dezvoltarea echipamentului pentru a creste productivitatea, calitate si reliabilitatea serviciilor.

        Daewoo Heavy Industries sprijina Let’s Do It, Romania! cu 1000 de manusi, 5000 de saci, un autocar pentru transportul voluntarilor in Mangalia.

        Multumim Daewoo pentru sponsorizare!




    SUS

    13 / 09 / 2010    Livrarea Proiectului nr. 1047 "ANANGEL GUARDIAN"

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiect 1047
    Tip NavaVrachierClasificareBureau Veritas
    Capacitate180,000 DWTViteza15.4 noduri
    Lungime292.0 mInaltime24.7 m
    Latime45.0 mPescaj18.2 m
    MotorB&W 6S70MC-C7

    SUS

    12 / 09 / 2010    Curatenie in toata tara. Intr-o singura zi!


    Curatenie in toata tara. Intr-o singura zi!

       

    Si noi vrem o Romanie curata.
        Nu poti sta deoparte.



        Pe 25 septembrie de la ora 8:00 la ora 12:00, vom avea cu totii ocazia sa demonstram ca avem responsabilitate pentru mediu si viitor.

        DMHI sustine aceasta companie si deschide lista inscrierilor pentru voluntarii din cadrul companiei ce doresc sa se implice in acest proiect.

        In data de 25 septembrie vom iesi impreuna sa facem curatenie in Mangalia si Limanu.

        Cum te poti inscrie :
        Cei care doresc sa participe la actiune se pot inscrie la HSE - dna.Carmen Ghioca(int.0372411122) sau Relatii Publice si Protocol dra. Sorina Tudor (int.0372411165).

        Se vor forma echipe de 5 – 10 oameni care isi pot desemna un lider de echipa. Fiecare lider de echipa va primi informatiile legate de ora, locul de intalnire si zona de curatenie de la HSE si/sau Relatii Publice si Protocol.

        Aceste informatii trebuie transmise si celorlalti membri ai echipelor - ceea ce intra in responsabilitatea liderului echipei. Actiunea va fi coordonata la nivel central de echipa Let’s do it Romania.

        Copiii tai te vor intreba daca ai fost si tu unul dintre voluntarii "Let’s Do It, Romania!". O sa-i spui ca da, ca ai fost si tu unul dintre cei care au schimbat intr-o singura zi felul in care arata o tara, sau ca era ceva interesant la TV si ai stat acasa? Nu rata sansa de a-ti schimba tara!

        "Let’s Do It, Romania!", proiectul ambitios care isi propune sa curete intreaga tara de gunoaie intr-o singura zi, si-a propus sa mobilizeze sute de mii de romani si sa ii convinga de importanta participarii la actiunea de pe 25 septembrie.

        Din randul persoanelor publice, dupa Adrian Despot si Holograf se alatura proiectului si Smiley si Leonard Doroftei ii invita pe toti romanii la curatenie.

        Pe 25 septembrie nu conteaza cine esti si ce faci, ce companie reprezinti, pentru ca toti romanii se unesc pentru o cauza comuna: curatarea Romaniei de gunoaie.

    SUS

    02 / 07 / 2010    Schimbari la nivel de conducere

        Incepand cu data de 2 Iulie 2010, DMHI va fi reprezentata de Soon - Gil Hong in calitate de Presedinte si Vasile Iorga in calitate de Vicepresedinte.

    SUS

    04 / 06 / 2010    Livrarea Proiectului nr. 1052 "CPO America"

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiect 1052
    Tip NavaVrachierClasificareBureau Veritas
    Capacitate180,000 DWTViteza15.4 noduri
    Lungime292.0 mInaltime24.7 m
    Latime45.0 mPescaj18.2 m
    MotorB&W 6S70MC-C7

    SUS

    22 / 04 / 2010    Livrarea Proiectului nr. 4075 „APL QATAR”

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 4075
    Lungimea totala (m)275
    Latime (m)32.2
    Inaltime (m)21.5
    Deplasament4860 TEU

    SUS

    20 / 02 / 2010    Livrarea Proiectului nr. 4073 „APL OMAN”

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 4073
    Lungimea totala (m)275
    Latime (m)32.2
    Inaltime (m)21.5
    Deplasament4860 TEU

    SUS
    2009

    11 / 11 / 2009    Livrarea Proiectului nr. 4071 „RIO MEDEIRA”

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 4071
    Lungimea totala (m)286,5
    Latime (m)40
    Inaltime (m)24,2
    Deplasament4380 TEU

    SUS

    18 / 08 / 2009    Livrarea Proiectului nr. 4070 „RIO BRAVO”

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 4070
    Lungimea totala (m)286,5
    Latime (m)40
    Inaltime (m)24,2
    Deplasament4380 TEU

    SUS

    07 / 08 / 2009    Ceremonia de botez pentru Proiectul Nr. 1046 "STELLA"

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 1046 – „STELLA” a avut loc pe data de 7 august 2009, in incinata santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 130 de participanti.
        Indatoririle de nasa a evenimentului mai sus mentionat au fost indeplinite cu succes de doamna Henrika Frykman, sotia dlui. Sven Frykman, Senior Trader la Cape Division Cargill International.
        Contractul de constructii noi pentru proiectul 1046 a fost semnat pe data de 20 aprilie 2007 cu Tsakos Shipping and Trading S.A.
        Proiectul 1046, „STELLA” este prima nava din seria de 2 vrachiere comandate de Tsakos Shipping la santierul naval Daewoo-Mangalia.
        Pana acum, aceasta nava reprezinta cel mai mare vrachier construit vreodata in Romania si zona Marii Negre.
        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiect 1046
    Tip NavaVrachier Societatea de clasificareBureau Veritas
    Deadweight180,000 DWT Viteza15.4 knots
    Lungime maxima292.0 m Inaltimea de constructie24.7 m
    Latime45.0 mPescaj18.2 m
    Motor PrincipalB&W 6S70MC-C


    SUS

    03 / 06 / 2009    Livrarea Proiectului nr. 4069 "RIO BLANCO"

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 4069
    Lungimea totala (m)272
    Latime (m)40
    Inaltime (m)24,2
    Deplasament5560 TEU

    SUS

    17 / 03 / 2009    Livrarea Proiectului nr. 4068 in 17 Martie 2009

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 4068
    Lungimea totala (m)272
    Latime (m)40
    Inaltime (m)24,2
    Deplasament5560 TEU

    SUS
    2008

    17 / 12 / 2008    Livrarea Proiectului nr. 4067 in 17 Decembrie 2008

        Nava are urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 4067
    Lungimea totala (m)272
    Latime (m)40
    Inaltime (m)24,2
    Deplasament5560 TEU

    SUS

    15 / 10 / 2008    Schimbari la nivel de conducere

        Incepand cu data de 15 octombrie 2008, DMHI va fi reprezentata de Vasile Iorga in calitate de Presedinte si Soon - Gil Hong, Vicepresedinte.


        Noua conducere isi va concentra atentia pentru atingerea tuturor obiectivelor mentionate in planul de afaceri al companiei, cu o abordare specifica pentru cresterea productiei si productivitatii, concentrandu-se pe maximizarea profitului, grija permanenta pentru bunastarea salariatilor si cu scopul declarat de a deveni unul dintre cele mai bune santiere navale din Europa.
    SUS

    10 / 09 / 2008    Ceremonia de botez pentru Proiectul DMHI 4066 / „MONTE AZUL”

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4066 - „MONTE AZUL” a avut loc pe data de 10 septembrie 2008, in incinta santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 120 de participanti.
        Contractul de constructii noi pentru proiectul 4066 a fost semnat pe data de 15 aprilie 2005 cu Hamburg Südamerikanische Dampfschifffahrts-Gesellschaft KG.
    TypeContainershipComplement30Capacity (TEU)4.860 ("Twenty feet Equivalent Unit")
    DesignDSMESpeed24 KnotsMain Engine & powerB&W 54.320 BHP
    Length overall275 mDepth21.5 mClassificationGermanischer Lloyd
    Breadth32.2 mScantling Draft12 m

        Proiectul 4066, „MONTE AZUL” este prima nava din seria de 6 portcontainere comandate de Hamburg Süd la Santierul Naval Daewoo-Mangalia.
        Pana acum, aceste nave reprezinta cele mai mare tip de porcontainere construite vreodata in Romania si zona Marii Negre.
        Proiectul 4066 este un portcontainer de tip Panamax si va fi capabil sa transporte 5.560 containere de 20 picioare unitati echivalente ce includ 1000 de containere frigorifice.
    SUS

    25 / 07 / 2008    Ceremonia de botez pentru Proiectul DMHI 4065 / „MSC NURIA”

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4065 - „MSC NURIA” a avut loc pe data de 25 iulie 2008, in incinata santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 100 de participanti.
    TipPortcontainerEchipaj30Capacitate (TEU)4.860 ("20 de picioare unitati echivalente")
    ProiectDSMEViteza24 noduriTip si putere motorB&W 54.320 CP
    Lungime275 mInaltime21.5 mSocietate de ClasificareGermanischer Lloyd
    Latime32.2 mPescaj12 m

        Contractul de constructii noi pentru proiectul 4065 a fost semnat pe data de 22 februarie 2005, fiind comandat de Conti, prin intermediul companiei NSB. Proiectul 4065, „MSC NURIA” este cea de-a opta si ultima nava din cea de-a doua serie de portcontainere comandate de Conti / NSB la Santierul Naval Daewoo-Mangalia, drepturile de proprietate asupra navei fiind transferate ulterior companiei MSC. Primele patru nave din prima serie de portcontainere de 4.860 TEU au fost proiectele DMHI Nr. 4052, 4053, 4054 si 4055, respectiv „MSC GENEVA”, „MSC LEIGH”, „MSC CAROUGE” si „MSC ROSARIA”. Ulterior DMHI a livrat catre client si primele trei nave din cea de-a doua serie, proiectele Nr. 4062, 4063 si 4064 - „MSC MONTEREY”, „MSC CORDOBA”, „MSC CARMEN”. Pana acum, aceste nave reprezinta cel mai mare tip de porcontainere construite vreodata in Romanaia si zona Marii Negre.
        La fel ca si precedentele sapte proiecte si proiectul 4065 este tot un portcontainer de tip Panamax si va fi capabil sa transporte 4.860 containere de 20 picioare unitati echivalente.
    SUS

    30 / 05 / 2008    Offen confirma constructia de patru port containere la Daewoo

       

    Offen confirma constructia de patru port containere la Daewoo


        Armatorul german Claus-Peter Offen a intrat pe piata vrachierelor cu o comanda de 4 nave capesize.
        Compania Offen confirma semanrea comenzii pentru cele 4 vrachiere, de 180.000 tdw, cu partenerul sud corean DSME.
        Primele doua nave vor fi construite la Daewoo Mangalia Heavy Industries si au ca termen de livrare a doua jumatate a anului 2010.

    SUS

    30 / 05 / 2008    Ceremonia de botez pentru Proiectul DMHI 4064 / „MSC CARMEN”

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4064, „MSC CARMEN”, a avut loc pe data de 30 Mai 2007, in incinata santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 95 de participanti.
        Au fost invitati si am fost onorati de prezenta reprezentantilor clientului, bancii, companiei de navlosire, DSME, furnizorilor si a administratiei locale.
    TipPortcontainerEchipaj30Capacitate (TEU)4.860 ("20 de picioare unitati echivalente")
    ProiectDSMEViteza24 noduriTip si putere motorB&W 54.320 CP
    Lungime275 mInaltime21.5 mSocietate de ClasificareGermanischer Lloyd
    Latime32.2 mPescaj12 m
        Nasa a evenimentului mai sus mentionat a fost doamna Carmen Staiano, fiica unui important director al Mediterannean Shipping Company (MSC).

    SUS

    13 / 02 / 2008    Ceremonia de botez si Livrarea pentru Proiectul DMHI 4063 / „MSC CORDOBA”(CONTI CORDOBA)

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4063 - „CONTI CORDOBA”, care va fi dat spre navlosire sub numele de „MSC CORDOBA”, a avut loc pe data de 13 februarie 2008, in incinata santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 100 de participanti.     De asemenea, ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4063, „MSC CORDOBA”, a avut loc in prezenta extraordinara a ambasadorilor in Romania ai Republicii Coreea si Republicii Socialiste a Vietnamului in Romania precum si in prezenta consulului general al Republicii Turcia.
    TipPortcontainerEchipaj30Capacitate (TEU)4.860 ("20 de picioare unitati echivalente")
    ProiectDSMEViteza24 noduriTip si putere motorB&W 54.320 CP
    Lungime275 mInaltime21.5 mSocietate de ClasificareGermanischer Lloyd
    Latime32.2 mPescaj12 m
        Nasa a evenimentului mai sus mentionat a fost doamna Woo Keum Chung.


        Contractul de constructii noi pentru proiectul 4063 a fost semnat pe data de 22 februarie 2005, fiind comandat de Conti, prin intermediul companiei NSB. Proiectul 4063, „MSC CORDOBA” este cea de-a sasea nava dintr-o serie de douasprezece, si va fi data spre navlosire companiei MSC. Primele patru nave din prima serie de portcontainere de 4.860 TEU au fost proiectele DMHI Nr. 4052, 4053, 4054 si 4055, respectiv „MSC GENEVA”, „MSC LEIGH”, „MSC CAROUGE” si „MSC ROSARIA”. Anul trecut, DMHI a livrat catre client si prima nava din cea de-a doua serie, proiectul Nr. 4062 — „MSC MONTEREY”. Pana acum, aceste nave reprezinta cel mai mare tip de porcontainere construite vreodata in Romanaia si zona Marii Negre.standards. La fel ca si precedentele cinci proiecte si proiectul 4063 este tot un portcontainer de tip Panamax si va fi capabil sa transporte 4.860 containere de 20 picioare unitati echivalente, fiind cea de-a sasea nava dintr-o serie de 12 contractate cu partenerul german.
    SUS
    2007

    02 / 11 / 2007    Ceremonia oficiala de deschidere ateliere sponsorizate de DMHI

       In lunile septembrie si octombrie a.c., au avut loc ceremoniile de deschidere a 5 ateliere sponsorizate de catre DMHI, in cadrul unor licee cu profil industrial din Mangalia, Harsova, Medgidia, Navodari si Baneasa. La aceaste ceremonii au fost invitati reprezentanti ai Ministerului Educatiei, Cercetarii si Tineretului, Prefecturii Constanta, AJOFM Constanta, ISJ Constanta, precum si reprezentanti ai diferite scoli tehnice din judetul Constanta.

        Aceste evenimente fac parte dintr-o serie care priveste strategia de recrutare forta de munca demarata de DMHI, si anume - colaborarea cu reprezentantii scolari pentru imbunatatirea sistemului de educatie si formare profesionala direct legate de nevoile de dezvoltare locala. Alaturi de „Ion Banescu”,au fost identificate si demarate discutii si cu alte scoli din judetul Constanta, pe care DMHI doreste sa le sponsorizeze prin dezvoltarea de ateliere tehnice si cabinete de informatica.
    SUS

    12 / 10 / 2007    Ceremonia de botez si Livrarea Proiectului DMHI 4062 / „MSC MONTEREY”

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4062, „MSC MONTEREY”, a avut loc pe data de 12 Octombrie 2007, in incinata santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a 75 de participanti.
        Au fost invitati si am fost onorati de prezenta reprezentantilor clientului, administratiei locale si centrale, bancii prefinantatoare.
        Nasa a evenimentului mai sus mentionat a fost doamna Sylvia Wurzel.

    TipPortcontainerEchipaj30Capacitate (TEU)4.860 ("20 de picioare unitati echivalente")
    ProiectDSMEViteza24 noduriTip si putere motorB&W 54.320 CP
    Lungime275 mInaltime21.5 mSocietate de ClasificareGermanischer Lloyd
    Latime32.2 mPescaj12 m
        Contractul de constructii noi pentru proiectul 4062 a fost semnat pe data de 22 februarie 2005, fiind comandat de GEBAB, prin intermediul companiei NSB. Proiectul 4062, „MSC MONTEREY” este cea de-a cincea nava dintr-o serie de douasprezece, si va fi data spre navlosire companiei MSC. Primele patru nave din prima serie de portcontainere de 4.860 TEU au fost proiectele DMHI Nr. 4052, 4053, 4054 si 4055, respectiv „MSC GENEVA”, „MSC LEIGH”, „MSC CAROUGE” si „MSC ROSARIA”. Pana acum, aceste nave reprezinta cel mai mare tip de porcontainere construite vreodata in Romanaia si zona Marii Negre.
        Prin livrarea acestui proiect catre proprietarii sai, DMHI demonstreaza ca beneficiaza de tehnologii moderne, capacitati si cunostinte pentru a duce la bun sfarsit toate procesele, incepand de la proiectare pana la aprovizionare, constructie si livrare a navei, la cele mai inalte standarde de calitate.
        La fel ca si precedentele patru proiecte si proiectul 4062 este tot un portcontainer de tip Panamax si va fi capabil sa transporte 4.860 containere de 20 picioare unitati echivalente, fiind cea de-a cincea nava dintr-o serie de 12 contractate cu partenerul german.
    SUS

    11 / 07 / 2007    Ceremonia de botez si Livrarea pentru Proiectul DMHI 4055 / „MSC ROSARIA”

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4055, „MSC ROSARIA”, a avut loc pe data de 11 Iulie 2007, in incinata santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 90 de participanti.
        Au fost invitati si am fost onorati de prezenta reprezentantilor clientului, administratiei locale si centrale, bancii prefinantatoare, companiei de navlosire si furnizorilor.     De asemenea, ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4055, „MSC ROSARIA”, a avut loc in prezenta extraordinara a ambasadorilor in Romania ai Republicii Coreea, Japoniei, Regatului Tailandei, Republicii Indonezia, Republicii Islamice a Iranului, Malaieziei si a Republicii Islamice a Pachistanului.
    TipPortcontainerEchipaj30Capacitate (TEU)4.860 ("20 de picioare unitati echivalente")
    ProiectDSMEViteza24 noduriTip si putere motorB&W 54.320 CP
    Lungime275 mInaltime21.5 mSocietate de ClasificareGermanischer Lloyd
    Latime32.2 mPescaj12 m
        Nasa a evenimentului mai sus mentionat a fost doamna Rosaria Del Santo Russo.

        Pana in prezent DMHI a construit si livrat catre partenerul german patru nave dintr-un total de doisprezece comandate de grupul de companii NSB / GEBAB/ CONTI.
        Primul proiect din prima serie de portcontainere de 4,860 TEU a fost proiectul DMHI Nr. 4052, „MSC GENEVA”, livrat pe data de 27 Iulie 2006, acesta fiind dat spre navlosire companiei MSC.
        Proiectul 4055 este un portcontainer tip Panamax si va transporta 4,860 containere de 20 picioare unitati echivalente.
    SUS

    24 / 03 / 2007    Ceremonia de botez si Livrarea pentru Proiectul DMHI 4054 / „MSC CAROUGE”

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4054, „MSC CAROUGE”, a avut loc pe data de 24 martie 2007, in incinata santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 75 de participanti.
        Au fost invitati si am fost onorati de prezenta reprezentantilor clientului, societatii de clasificare, Autoritatii Portuare, bancilor prefinantatoare, companiei de navlosire, reprezentantilor DSME.
    TipPortcontainerEchipaj30Capacitate (TEU)4.860 ("20 de picioare unitati echivalente")
    ProiectDSMEViteza24 noduriTip si putere motorB&W 54.320 CP
    Lungime275 mInaltime21.5 mSocietate de ClasificareGermanischer Lloyd
    Latime32.2 mPescaj12 m
        Nasa a evenimentului mai sus mentionat a fost doamna Prof. Dr. Dr. Edith Huland (Germania).

        Contractul de constructii noi pentru proiectul 4054 a fost semnat pe data de 30 martie 2004, fiind comandat de GEBAB, prin intermediul companiei NSB. Proiectul 4054, „MSC CAROUGE” este cea de-a treia nava dintr-o serie de doisprezece, si va fi dat spre navlosire companiei MSC. Primele doua nave din aceasta serie au fost proiectele DMHI Nr. 4052 si 4053, „MSC GENEVA” respectiv „MSC LEIGH”. Aceste doua prime proiecte au fost livrate catre beneficiari pe data de 27 iulie 2006 respectiv 29 noiembrie 2006. Pana acum, aceste nave reprezinta cel mai mare tip de porcontainere construite vreodata in Romanaia si zona Marii Negre.
        Prin livrarea acestui proiect catre proprietarii sai, DMHI demonstreaza ca beneficiaza de tehnologii moderne, capacitati si cunostinte pentru a duce la bun sfarsit toate procesele, incepand de la proiectare pana la aprovizionare, constructie si livrare a navei, la cele mai inalte standarde de calitate.
    SUS

    23 / 01 / 2007    O noua comanda de nave portcontainer

        Semnarea celor cinci noi contracte pentru portcontainere de 4.710 TEU cu partenerul german Hamburg Süd, pe data de 23 Ianuarie 2007, in valoare de aproximativ 500 mil. US$, reprezinta reconfirmarea valorii europene a santierului Daewoo–Mangalia Heavy Industries la exact 10 ani de la inceputul activitatii sale.
        Mai jos sunt redate principalele caracteristici tehnice ale noilor proiecte incheiate cu Hamburg Süd cat si o succinta prezentare a partenerului german:
    Tip navaportcontainerPescaj13,5 m
    ProiectDSMEViteza22,8 noduri
    Lungime300,9 mSocietate de ClasificareGermanischer Lloyd
    Latime40 mCapacitate4.710 TEU
    Inaltime24,2 mNave contractate5
    LivrareDin August 2009 pana in Iulie 2010
       
    Hamburg Südamerikanische Dampfschifffahrts – Gesellschaft KG
        Fondata in 1871 ca o companie mixta de catre reprezentantii a 11 Case Comerciale din Hamburg, a atras in timp interesul familiei Oetker, una dintre cele mai bine cunoscute familii de oameni de afaceri din Germania. Din anul 1936, familia Oetker a jucat un rol decisiv in dezvoltarea companiei.
        Grupul Hamburg Süd este azi unul din furnizorii principali de trasport oceanic si de solutii logistice care satisfac cerintele clientului. Personalul Hamburg Süd se ridica la aproximativ 4.100 de angajati. Compania opereaza un numar de 146 de nave si mentine un total de 204.000 containere intr-o gama variata de marimi si configuratii, avand o pozitionare strategica care intuneste conditiile sezoniere si regionale ale clientilor sai.
        Hamburg Süd face parte din Grupul Oetker, unul dintre cele mai mari si renumite grupuri de afaceri din Germania. Printre activitatile principale ale Grupului Oetker, in afara de activitatea de transport maritim, se enumara si cele din industria alimentara, berarie, bauturi spumoase, servicii financiare precum si activitatile din domeniul hotelariei europene de top si alte numeroase afaceri.
    SUS

    22/01/2007    Daewoo Mangalia Heavy Industries – 10 ani de existenta in Romania


        In cei 10 ani de existenta s-au livrat aproximativ 120 de proiecte de constructii noi, de la pontoane, docuri plutitoare si barje pana la portcontainere, petroliere, nave de aprovizionare si costiere.
        Tehnologii de varf, tehnici de productie si calitate la standarde superioare, suport continuu din partea Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. Ltd. (DSME), astfel pot fi definiti cei zece ani de existenta ai Daewoo–Mangalia Heavy Industries S.A. (DMHI) in Romania de la infiintarea sa pe data de 22 ianuarie 1997, ca si societate mixta constituita intre DSME (Coreea) si Santierul 2 Mai Mangalia S.A. (Romania).
        La sfarsitul anului 2004, prin lansarea planului sau strategic de management „VISION 5”, Daewoo–Mangalia Heavy Industries S.A. si–a propus ca in urmatorii cinci ani, cifra sa de afaceri sa ajunga la 500 Mil. US$ si sa devina unul dintre „Cele mai bune santiere navale din Europa”.
        In aprilie 2005, DMHI detinea un portofoliu de comenzi de peste 1 Mld. US$. Daewoo–Mangalia Heavy Industries la data de 15 aprilie 2005, anunta contractarea primei serii de sase (6) Portcontainere de 4.000 TEU cu partenerul german Hamburg Sud. In acel moment acestea reprezentau cele mai mari portcontainere comandate vreodata unui santier naval din Romania si din zona Marii Negre.
        La sfarsitul anului 2006, volumul vanzarilor inregistrate de catre DMHI se situa in jurul sumei de 300 Mil. US$ iar previziunile pentru 2007 sunt de a obtine vanzari in valoare de 500 Mil. US$ si de a indeplini obiectivul „VISION 5” cu doi ani mai devreme decat era prevazut.


        Iata ca, pe data de 23 ianuarie 2007, la doar o zi de la implinirea a 10 ani de existenta, DMHI si Hamburg Süd au consimtit asupra continuarii colaborarii lor prin semnarea contractelor de constructii noi pentru o noua serie de portcontainere.
        Luna ianuarie 2007 va ramane astfel un punct de referinta in istoria DMHI. Pe de o parte pentru ca am reusit in cei zece ani de existenta sa construim nave la standarde de calitate europene si mondiale, dar si pentru faptul ca prin livrarea, in luna ianuarie 2007, a ultimului proiect de tip ”corp de nava„ din portofoliul sau de comenzi, contractat tot cu o companie germana — J. J. Sietas, DMHI trece la o noua etapa a strategiei sale de dezvoltare: contractarea, incepand cu 2005, numai de proiecte complete, de dimensiuni mari, tip Panamax si Post–Panamax.
        Am dovedit ca suntem unul dintre cele mai bune santiere navale din Europa si construim cele mai mari portcontainere din bazinul Marii Negre.
    SUS
    2006

    28/11/2006    Livrarea proiectelui 4053

        Ceremonia de botez pentru proiectul DMHI 4053, "MSC LEIGH", a avut loc pe data de 28 noiembrie 2006, in incinata santierului Daewoo–Mangalia Heavy Industries S.A., in prezenta a aproximativ 80 de participanti.
        Au fost invitati si am fost onorati de prezenta reprezentantilor clientului, administratiei locale si centrale, bancilor, companiei de navlosire, reprezentantilor filialelor DSME, ai furnizorilor si ai reprezentantilor Ambasadei Republicii Coreea in Romania.
        Nasa a evenimentului mai sus mentionat a fost domnisoara Leigh Godfrey.

    Nasa navei domnisoara Leigh Godfrey

        Contractul de constructii noi pentru proiectul 4053 a fost semnat pe data de 30 martie 2004, fiind comandat de GEBAB, prin intermediul companiei NSB. Proiectul 4053, "MSC LEIGH" este cea de-a doua nava dintr-o serie de doisprezece, si apartine companiei MSC. Prima nava din aceasta serie a fost proiectul DMHI Nr. 4052, "MSC GENEVA", livrat pe data de 27 iulie 2006 si a fost data spre navlosire companiei MSC. Pana acum, acesta nava reprezinta cel mai mare tip de porcontainer construit vreodata in Romanaia si zona Marii Negre.
        Prin livrarea acestui proiect catre proprietarii sai, DMHI demonstreaza ca beneficiaza de tehnologii moderne, capacitati si cunostinte pentru a duce la bun sfarsit toate procesele, incepand de la proiectare pana la aprovizionare, constructie si livrare a navei, la cele mai inalte standarde de calitate.
        Proiectul 4053 este un portcontainer tip Panamax si va transporta 4.860 containere de 20 picioare unitati echivalente, fiind cea de-a doua nava dintr-o serie de 12 contractate cu partenerul german.
    TipPortcontainerEchipaj30Capacitate (TEU)4.860 ("20 de picioare unitati echivalente")
    ProiectDSMEViteza24 noduriTip si putere motorB&W 54.320 CP
    Lungime275 mInaltime21.5 mSocietate de ClasificareGermanischer Lloyd
    Latime32.2 mPescaj12 m
    SUS

    18/08/2006    Livrarea proiectelui 4059


        In data de 18 august 2006 s-au semnat documentele de livrare a proiectului 4059, plecarea acestuia fiind fixata pe data de 20 august 2006 catre santierul beneficiarului, unde va avea loc saturarea completa a acestuia.
        Proiectul 4059 reprezinta cel de-al saptisprezecelea proiect livrat catre J. J. Sietas, urmand ca prin livrarea proiectului 4061, in Ianuarie 2007, numarul comenzilor ce se vor fi livrat catre grupul german sa se ridice la 19.
        Proiectul 4059 reprezinta ultimul proiect din seria de patru contracte pentru corpuri de nave de 1.700 TEU semnate initial, pe data de 22 iulie 2004, cu J.J. Sietas KG Schiffswerft Gmbh & Co. Ulterior, partenerul german si-a exprimat dorinta de a mai construi in cadrul santierului DMHI inca doua corpuri de nava pentru acelasi tip de proiect. Aceasta dorinta s-a materializat pe data de 24 noiembrie 2004. Astfel, incluzand si proiectele deja livrate, 4056, 4057 si 4058, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. are contractate cu J. J. Sietas un numar de sase corpuri de nave pentru portcontainere de 1.700 TEU, avand numerele de constructie 4056, 4057, 4058, 4059, 4060 si 4061.
        Aceste din urma proiecte se construiesc identic cu anterioarele doua (4044 si 4045). Noutatea pe care o prezinta cele sase noi proiecte o constituie faptul ca acestea vor incorpora in structura corpului optiunea "Ice Class".
        Alaturi de felicitarile noastre ocazionate de evenimentul mai sus mentionat credem ca este binevenita si o enumerare a principalelor caracteristici a proiectului mentionat:

    Proiectul 4058
    Lungimea totala (m)178.57
    Latimea (m)27.60
    Inaltime (m)14.58
    Pescaj (m)10.85
    Capacitate containere1700 TEU
    Societate de clasificareGermanischer Lloyd

    SUS

    28/07/2006    Livrarea proiectelui 4052


        In data de 28 iulie 2006, in prezenta a 90 de persoane, a avut loc ceremonia de botez a proiectului 4052, "MSC Geneva", construit de catre Daewoo-Mangalia Heavy Industries.
        La eveniment au participant reprezentanti din partea armatorului, guvernului, bancilor, clasei cat si reprezentanti ai companiei DMHI. Domnii Herbert Prinzen si Dirk Schildwachter, Presedinti & CEO ai companiei germane Gebab Konzeptions-und Treuhandgesellschaft GmbH & Co. KG, domnul Helmut Ponath si domnul Detlev Fahrenkrug presedinte respectiv vicepresedinte ai companiei NSB Niederelbe Schiffahrtsgesellschaft GmbH & Co. KG, reprezentanti ai companiei DSME din Coreea, in frunte cu domnul presedinte S. T. Nam, domnul I.S. Lee / Presedinte & CEO al companiei Daewoo Ship Engineering Co., Ltd (DSEC) precum si conducerea companiei Daewoo-Mangalia Heavy Industries sunt cativa din cei care au onorat cu prezenta acest eveniment.

    Proiectul 4052 la livrare
        Doamna Katja Zaumseil, vicepresedinta bancii Norddeutsche Landesbank Girozentrale, a fost nasa noului vapor.
        Proiectul cu numarul 4052, "MSC Geneva", este cel mai mare portcontainer construit vreodata in zona Marii Negre si totodata din Romania.
        Contractul privind constructia proiectului 4052 s-a semnat in data de 30 martie 2004, client fiind compania germana GEBAB.
        Prin livrarea acestui proiect, DMHI demonstreaza ca poseda tehnologie, capacitati si "know-how" de nivel inalt pentru a indeplini cu success intregul proces de proiectare, aprovizionare, constructie si livrare a navei la standarde de inalta calitate.
        Nava este de tip Panamax si va transporta 4,860 containere de douazeci de picioare. Aceasta nava este prima dintr-un numar de 12 nave contractate cu partenerul German.

    SUS

    18/05/2006    Livrarea proiectelui 4058


        Saptamana care tocmai s-a incheiat (saptamana 20) a fost marcata de livrarea catre grupul german J. J. Sietas a proiectului 4058.
        Plecarea proiectului 4058 catre santierul beneficiarului, unde va avea loc saturarea completa a acestuia, a avut loc pe data de 18 mai 2006. Acesta reprezinta cel de-al saisprezecelea proiect livrat catre J. J. Sietas.
        Acest din urma proiect s-a construit identic cu anterioarele.

        Nava prezinta urmatoarele caracteristici:

    Proiectul 4058
    Lungimea totala (m)178.57
    Latimea (m)27.60
    Inaltime (m)14.58
    Pescaj (m)10.85
    Capacitate containere1700 TEU

    SUS

    07/03/2006    Livrarea proiectelui 5005


        Pe data de 7 martie 2006 a avut loc ceremonia semnarii documentelor de livrare si acceptare precum si ceremonia de botez pentru cel din urma proiect desfasurat cu LMZ Transoil Shipping Enterprises S.A. si anume proiectul 5005, LMZ Nafsika. Mentionam ca Daewoo-Mangalia Heavy Industries S. A. a reusit livrarea catre client a celor trei tancuri petroliere, in avans cu aproximativ doua luni pentru proiectul 5003, o luna pentru proiectul 5004 si respectiv cu aproape trei luni avans fata de data contractuala de livrare, pentru proiectul 5005.
        Proiectele sus mentionate vin sa confirme eforturile si strategia DMHI de a se integra pe piata constructiilor de nave complete de inalta complexitate, ce satisfac in acelasi timp cerintele de calitate ale clientilor.

        Navele au urmatoarele caracteristici:

    Proiecte 5003 / 5004 / 5005
    Lungimea totala228.0 m
    Latimea32.2 m
    Inaltime19.8 m
    Deplasament69.000 dwt
    SUS

    08/02/2006    Livrarea proiectelui 4057


        Un alt eveniment care a marcat activitatea santierului Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. l-a constituit livrarea catre grupul german J. J. Sietas, in saptamana 6, a proiectului 4057.
        Acesta reprezinta cel de-al cincisprezecelea proiect livrat catre J. J. Sietas, urmand ca prin livrarea, in ianuarie 2007, a proiectului 4066, numarul comenzilor ce se vor fi livrat catre grupul german sa se ridice la 19.
        Proiectul 4057 face parte dintr-o serie de patru contracte pentru corpuri de nave de 1.700 TEU semnate pe data de 22 iulie 2004 cu J.J. Sietas KG Schiffswerft Gmbh & Co. Ulterior, partenerul german si-a exprimat dorinta de a mai construi in cadrul santierului DMHI inca doua corpuri de nava pentru acelasi tip de proiect. Astfel, incluzand si proiectele deja livrate, 4056 si 4057, Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. are contractate cu J. J. Sietas un numar de sase corpuri de nave pentru portcontainere de 1.700 TEU, avand numerele de constructie 4056, 4057, 4058, 4059, 4060 si 4061.
        Noutatea pe care o prezinta cele sase noi proiecte o constituie faptul ca acestea vor incorpora in structura corpului optiunea "Ice Class".
        Livrarea celor sase proiecte va respecta regulile INCOTERMS 2000: FAS (Free Alongside Ship).

        Navele au urmatoarele caracteristici:

    Proiecte 4056 / 4057 / 4058 / 4059 / 4060 / 4061
    Lungimea totala (m)178.57
    Latimea (m)27.60
    Inaltime (m)14.58
    Pescaj (m)10.85
    Capacitate containere1700 TEU
    SUS
    2005

    25/11/2005    Livrarea proiectelui 4050


        Constituie ultima nava dintr-o serie de sapte nave complet saturate pe care Daewoo Mangalia le-a contractat cu grupul olandez Volharding.
        Din aceasta serie de nave complete va reamintim ca au facut parte si proiectele 4035, 4036, 4037, 4041, 4048 si 4049, beneficiarii lor finali fiind Beluga (pentru comanda 4035), JR Shipping (pentru comenzile 4036, 4041, 4048 si 4049) si Unitas Schiffahrtsgesellschaft din Germania (pentru comanda 4037).
        Nava are dimensiunile:

    Proiect 4050
    Lungimea totala (m)134.65
    Latimea (m)21.50
    Inaltime (m)9.30
    Deplasament750 TEU

    SUS

    23/11/2005    Livrarea proiectelui 5004


        Marti 22 noiembrie a.c., a avut loc ceremonia de botez si livrarea proiectului 5004, cel de-al doilea petrolier din seria celor 3 care se construiesc pentru armatorul cipriot LMZ Transoil Shipping Enterprises S.A. Petrolierul a parasit santierul nostru in data de 23 noiembrie.
        Petrolierul este nava completa, a doua integral armata de DMHI, dupa proiectul 5003, cu furnituri procurate de santier, cu acordul Armatorului.Toate furniturile, incepand cu motorul, elicea, vopseaua, continuand cu elemntele de pe punte, ancore, lanturi de ancore, babale, nari, barci de salvare, sistemele electrice (de la tabloul principal pana la cabluri, conexiuni la toate componentele electrice), sistemele de aer conditionat si de ventilatie, echipamentele de navigatie si radar, toate echipamentele din spatiul de cazare a echipajului (mobilier, dusuri, bucatarie, spalatorie, etc.) au fost procurate de DMHI pentru finalizarea acestui proiect.
        De asemenea, la aceasta nava s-au efectuat probe de mare complete.
        Nava are dimensiunile:
    Proiect 5004
    Lungime(m)228.00
    Latime (m)32,20
    Inaltime (m)19,80
    Deadweight69.180 dwt
    Cubic Capcity80.000 mc
    SUS

    18/11/2005    Livrarea proiectelui 4056


        1700 TEU portcontainer, casco, cumparator J. J. Sietas - Gemania. Livrat in Noiembrie 2005

    SUS

    07/10/2005    Livrare proiect 4049


        Dupa ce in ziua de 30 septembrie 2005 s-au incheiat cu bine probele de mare pentru comanda 4049, pe data de 6 octombrie 2005 a avut loc livrarea catre beneficiar. La scurt timp dupa semnarea do-cumentelor oficiale, portcontainerul a parasit santierul nostru si se indrepta spre santierul Volharding din Olanda.
        Ea constituie cea de-a sasea nava dintr-o serie de sapte nave complet saturate pe care Daewoo Mangalia le-a contractat cu grupul olandez Volharding. Contractul pentru comanda 4049 s-a incheiat in data de 9 decembrie 2003. Din aceasta serie de nave complete, comenzile 4035, 4036, 4037, 4041 si 4048 au fost deja livrate catre grupul olandez Volharding, beneficiarii lor finali fiind Beluga (pentru comanda 4035), JR Shipping (pentru comenzile 4036, 4041 si 4048) si Unitas Schiffahrtsgesellschaft din Germania (pentru comanda 4037). Din seria comenzii 4049 mai face parte si comanda 4050 aflata in faza de asamblare in doc.
        Aceste proiecte au capacitatea nominala de transport de 750 containere de 20 picioare (TEU) sau, alternativ, 356 containere de 40 picioare (FEU) impreuna cu 38 unitati TEU. Propulsia navei va fi asigurata de un motor Diesel semirapid, nereversibil, de tip MaK 8M43, fabricat in Germania, care poate furniza pana la 7200 CP la 500 rotatii / min.
        Nava are dimensiunile:

    Proiect 4049
    Lungimea totala (m)134.65
    Latimea (m)21.50
    Inaltime (m)9.30
    Deplasament750 TEU
    SUS

    29/08/2005    Ceremonia de debitare pentru proiectul 4053


       Pe data de 29 August 2005, s-a desfasurat ceremonia de debitare pentru comanda 4053 - NSB/GEBAB. Evenimentul a avut loc la noua masina de debitat cu plasma, achizitionata in cadrul proiectului DMHI de investitii.

        Principalele caracteristici ale portcontainerelor de 4,860 TEU:

    Proiect 4053
    Lungimea totala (m)275,0
    Latimea (m)32,2
    Inaltime (m)21,5
    Capacitate4,860 TEU
    SUS

    16/06/2005    Livrare proiect 4047


       Prin incheierea lucrarilor la comanda 4047 si plecarea acestuia catre client, santierul nostru marcheaza un eveniment important.

       Nava mentionata mai sus are urmatoarele caracteristici:

    Lungimea Totala (m)134,65
    Latime (m)21,50
    Inaltime (m)9,30
    Detachment10.700 dwt

       Astfel, data de 16 iunie 2005 cand a avut loc plecarea comenzii 4047 catre santierul Eemshaven al grupului olandez Volharding Shipyards Foxhol BV, marcheaza nu doar finalizarea unei noi comenzi ci si finalizarea ultimei comenzi din serie.
       Proiectul 4047, realizat pentru grupul olandez Volharding si al carui beneficiar final va fi operatorul Beluga, este unul deosebit atat din punct de vedere al tipului de nava (Heavy Cargo de 10.700 dwt) cat si al destinatie pentru care a fost conceput acest proiect: acela de a transporta marfuri cu masa mare.
    SUS

    13/06/2005    Botez si livrare pentru proiectul 5003


       Vineri, 10 iunie 2005, a avut loc botezul proiectului 5003, nava ce va purta numele zeitei frumusetii din mitologia greaca "Afroditi".



       Petrolierul este o nava completa cu capacitatea de 69.000 tdw, integral armata de DMHI.
       Nava a parasit santierul in data de 13 Iunie 2005

    Proiectul 5003
    Lungime(m)228.00
    Latime (m)32,20
    Inaltime (m)19,80
    Detasament69.000 dwt
    SUS

    09/05/2005    Probele de mare pentru Proiectul 5003 - Un SUCCES!



    Proiectul 5003 la plecare Proiectul 5003 la intoarcere
    SUS

    15/04/2005    Cea mai mare comanda de constructie pentru nave tip Portcontainer


       Evenimentul de azi este dedicat reusitei noastre de a ne consolida pozitia pe piata de nave tip portcontainer prin semnarea contractelor de constructii noi pentru sase Nave Portcontainer de 5.560 TEU Post Panamax comandate de Hamburg Sudamerikanische Dampfschifffahrts - Gesellschaft KG.



       Contractul mai sus mentionat, la care adaugand contractul incheiat cu un alt grup de companii germane NSB / GEBAB / Conti, incheiat pentru 4 nave portcontainer de 4860 TEU, constitue comanda pentru cele mai mari portcontainere construite de un santier la Marea Neagra, cu o valoare de peste 800 milioane dolari.
    SUS

    14/04/2005    Livrarea proiectele 4051 si 4048


       Pe data de 15 Aprilie 2005 s-a livrat cea dea cincea nava ("Endeavor") din seria de 7 nave complete de capacitate 750 TEU, comandate de firma olandeza Volharding.
       Propulsia navei este asigurata de un motor Diesel semirapid, nereversibil, fabricat in Germania, de putere 7200 CP la 500 rotatii/minut. Specific acestui tip de propulsie este controlul pasului elicei, ceea ce permite deplasarea navei spre pupa fara a inversa sensul de rotatie al arborelui port-elice, plus elicea de manevra din prova ("bowthruster").

    Proiectul 4051 livrat Proiectul 4051 livrat

       In data de 11 Aprilie a fost livrata comanda 4051 catre santierul german J.J.Sietas KG Schiffswerft SMBH & CO., la aproape o luna fata de data contractuala.
    40514048
    Lungimea totala (m)133,95134,65
    Latimea (m)22,5021,50
    Inaltime (m)11,309,30
    Deplasament850 TEU750 TEU
    SUS

    07/03/2005    Proiectele 4040 si 4048


       Fructuoasa colaborare dintre Daewoo-Mangalia Heavy Industries S.A. si Volharding Shipyards Foxhol BV sa concretizat din nou luna aceasta, cand, vor avea loc pe de o parte plecarea catre santierul Volharding din Olanda a comenzii 4040, iar pe de alta parte probele de mare pentru comanda 4048.
       Comanda 4040, a carei beneficiar final va fi operatorul Beluga, este una deosebita atat din punct de vedere al tipului de nava (Heavy Cargo de 10.700 dwt) cat si al destinatie pentru care a fost conceputa aceasta comanda: aceea de a transporta marfuri cu masa mare. Din seria comenzii 4040 fac parte si comenzile 4038 (livrata), 4039 (livrata) si 4047 (aflata in doc).

    Proiectul 4040 livrat
       Comanda 4048, a carei beneficiar final va fi operatorul JR Shipping, este o nava portcontainer de 750 TEU. Ea constituie cea de-a cincea nava dintr-o serie de sapte nave complet saturate pe care Daewoo Mangalia le-a contractat cu grupul olandez Volharding. Din aceasta serie de nave complete, comenzile 4035, 4036, 4037 si 4041 au fost deja livrate, beneficiarii lor finali fiind Beluga (pentru comanda 4035), JR Shipping (pentru comenzile 4036 si 4041) si Unitas Schiffahrtsgesellschaft din Germania (pentru comanda 4037.
       Referitor la comanda 4048, propulsia navei va fi asigurata de un motor Diesel semirapid, nereversibil, de tip MaK 8M43, fabricat in Germania, care poate furniza pana la 7200 CP la 500 rotatii / min. Specific acestui tip de propulsie este sistemul de control al pasului elicei, ceea ce permite deplasarea navei spre pupa fara a inversa sensul de rotatie al arborelui port-elice. Adaugand elicea de manevra din prova ("bowthruster"), se poate spune ca solutia tehnica aleasa confera navei o buna manevrabilitate, nefiind necesara prezenta impingatoarelor si a remorcherelor portuare.
       Cele doua nave mentionate mai sus au urmatoarele caracteristici:
    40404048
    Lungimea totala (m)134,65134,65
    Latimea (m)21,5021,50
    Inaltime (m)9,309,30
    Deplasament10.700 dwt750 TEU
    SUS

    07/03/2005    Proiectul 5003


       Luni, 7 martie, a avut loc in compartimentul masini al proiectului 5003, a avut loc ceremonia de aprindere a generatoarelor Diesel.
       In fapt a fost vorba despre testul de pornire al generatoarelor Diesel de la tabloul de comanda local.


       Testul a decurs bine, cele trei generatoare pornind fara probleme. Aceste trei generatoare au fost produse in Coreea de catre firma Hyundai, tip STX-MAN-B&W, cu o putere de 960 kw / set si 6 cilindri in linie, acestea urmand sa produca energia electrica necasa navei.
       Proiectul 5003 urmeaza sa porneasca in probe de mare la jumatatea lunii Aprilie.
    SUS

    2005    Lansarea proiectelor 4047 si 4051


       Proiectul 4047, realizat pentru grupul olandez Volharding si al carui beneficiar final va fi operatorul Beluga, este unul deosebit atat din punct de vedere al tipului de nava (Heavy Cargo de 10.700 dwt) cat si al destinatiei pentru care a fost conceput acest proiect: acela de a transporta marfuri cu masa mare. Din seria proiectului 4047 au facut parte si proiectele 4038 (livrat) si 4039 (livrat).
       Avand o traditie de 369 de ani, J.J. Sietas KG Schiffswerft GMBH & Co. se numara printre constructorii navali de marime medie, ceea ce nu l-a impiedicat insa sa acorde o deosebita atentie calitatii, calitatea reprezentand unul dintre factorii imperativi ai sectorului constructiilor navale.
       Astfel, putem spune ca si proiectul 4051, realizat pentru grupul german J.J. Sietas si care a fost contractat pe data de 12 Martie 2004 reprezinta fructul bunei colaborarii dintre santierul Daewoo-Mangalia si grupul german J.J. Sietas.
       Cele doua nave mentionate mai sus au urmatoarele caracteristici:
    40474051
    Lungimea totala (m)134,65133,95
    Latimea (m)21,5022,50
    Inaltime (m)9,3011,30
    Deplasament10.700 dwt850 TEU
    SUS